Jump to content

Desember tilbud fra 909MotorsportAS


Guest 909MotorsportAS

Recommended Posts

Guest 909MotorsportAS

909motorsport.no planlegger en storbestilling til vår leverandør av innmat. Altså motordeler som stempler, råder og lagre. Vi vil i den forbindelse kjøre et tilbud til FCN`s medlemmer. Denne bestillingen blir gjort i slutten av desember, og vi forventer at delene vil være hos oss i starten/midten av januar 2014. For å benytte seg av tilbudet er det kun forskuddsbetaling som gjelder.

 

-15% på alle stempler, råder samt stempel/rådepakker (Wøssner/PEC)

-15% på alle lager til bunndel råde/ram og thrustlager (ACL)

 

1678_cosworth_COSWORTH_YB_Stempel_og_r_d

 

Tilbudet gjelder ikke kun Cosworth. Det kan leveres deler til de fleste motorer! Ta kontakt for et pristilbud om du ikke finner til din motor i vår nettbutikk. Ytterligere rabatt vurderes fortløpende ved større bestillinger!

 

Send en mail til: jat@909motorsport.no for å bli lagt inn i FCN`s kundegruppe, for deretter å dra nytte av dette tilbudet og mange andre goder medlemmene har/vil få! Denne rabatten legges inn manuelt etter bestilling.

 

Spør gjerne om du lurer på noe, så svarer vi etter beste evne! Kontakt oss gjerne for et pristilbud på montering/komplett motor bygging :)

 

Mvh Jo-Alexander @ 909motorsport.no

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Leverer de til 2.3 lima motoren også?

  • Like 1

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Da fikk jeg svar fra leverandør om at det ikke var listet opp noe til den motoren desverre.

   Men det er veldig mulig det kan brukes innmat fra andre motorer. Jeg personlig skal starte på en Zetec Turbo motor nå, som jeg skal bruke Focus RS innmat på :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...