Jump to content

rister i ratte

Recommended Posts

Guest No^Fear_
Posted

ja..lure på hva d kan være rister som faaen i ratte mellom 70-100km/T har prøvd å bytte hjul å d hva d ikke..har bytta tannstag d va d heller ikke..hmm noen som vet?

Guest zr50sl
Posted

ubalanse i dekk\felger eller kast i skivan dine,å viss ratt aksel foringa e gåen blir ristinga skikkeli forverret

Guest Vecon
Posted

For stilling s kontroll , av balansering av dekk ? :D

Guest No^Fear_
Posted

men d e samme me 3sett forskjellige hjul så trur ikke d..forstillings kontroll hadde vært en ide ja..

Guest xsiv
Posted

I mitt tilfelle så har jeg Slitte drivledd fremme, og så har jeg kast i skivene, noe som er standard utstyr på en gammel bil :P

Guest gondl3n
Posted

Eller noen som er morsome og har satt på lastebil lodd :P

Har opplevd det ja ;)

Guest xsiv
Posted

hahaha, beste jeg har hørt..

Guest gica
Posted

hadde selv kast i rattet. byttet foringer og da var alt i orden igjen, kan være skivene dine også, men mest sansynelig foringene.

Guest No^Fear_
Posted

hmm..ja tror je ska bytte bærearmer me foringer å alt..står forsterka feiltema foringer på nå.

Guest zr50sl
Posted

e berre å sving litt over t ei sie å trø på hjulet i forrkant å se om hjulet beveger seg bakover,gjør det det veit du svaret på problemet ditt mest sansynlig samt skivan dine

Posted

Biltemaforingene funker greit dem, men kjøre sjøl på polyerethan foringer og det funke oxo bra. Sjekk om yttre ledd på bærearmen er utslitt! :)

- 2008 Mondeo 2,5t TitaniumX
- 1992 Scorpio 2,9 GHIA 24V