LordSnick Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 okok! da er det avklart.. men ka skal eg med mutrene og 8mm skruene ? og hvordan får eg av girstangen? hehe må den løsnes under bilen? mt75 girkasse er det ikke det den heter? om du har mt75 kassa så kan du ikke akk bruke denne metoden, den er bygd på en halt annen måte. men den finnes det jo kit til..sikkert bedre å kjøpe det. 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest epcz Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 **** eg som ville lage det nå hehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 **** eg som ville lage det nå hehehe Fjern "knappen" til reversen og alt det dilldallet, så blir den MYE bedre å gire med "Kjør hardt, kjør stil, kjør gubbebil " - Ford Scorpio 2,9i- VW Passat 2,8i VR6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest epcz Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Fjern "knappen" til reversen og alt det dilldallet, så blir den MYE bedre å gire med neitakk:P vil ikke resikere at den går i revers når eg skal ha den i 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 neitakk:P vil ikke resikere at den går i revers når eg skal ha den i 4 Hehe.. den gjør ikke det, det skal jeg love deg Dessuten så er reversen synkronisert på Dohc kassene Har gjort det på alle jeg har hatt, og den blir mye bedre å gire med. Nesten "short shift" "Kjør hardt, kjør stil, kjør gubbebil " - Ford Scorpio 2,9i- VW Passat 2,8i VR6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now