Stiggen Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Har en skit fin quaifediff som får lämna garaget Mkt fint skick! Som sitter monterad i hus Quaife ATB diff Ny olja 7,5" rwd 7,5" stubbar med stora bultcirkeln för Rwd 4,27 utv Perfekt för dragracing och bandagar "Underhållsfria" 10tkr skickas mot fraktkostnad 0707829575 Jockestigenberg@me.com Jocke Pris/utgångsbud: 10tkr Plats/närmaste stad: Stockholm/Sverige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra93rs Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Har en skit fin quaifediff som får lämna garagetMkt fint skick! Som sitter monterad i husQuaife ATB diffNy olja7,5" rwd7,5" stubbar med stora bultcirkeln för Rwd4,27 utv Perfekt för dragracing och bandagar"Underhållsfria" 10tkr skickas mot fraktkostnad 0707829575Jockestigenberg@me.comJocke Pris/utgångsbud: 10tkrPlats/närmaste stad: Stockholm/SverigeHvordan blir denne diffen på en gatebil? med denne utvekslingen. blir lavere topphastighet og kortere mellom girene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Stemmer. Bilen føles kvikkere, men lavere toppfart. Jeg kjører selv 4,44 på 4x4. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra93rs Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Stemmer. Bilen føles kvikkere, men lavere toppfart.Jeg kjører selv 4,44 på 4x4. Da blir det sikkert litt slitsom i lengden på e6 i 120 kmt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stiggen Posted February 5, 2014 Author Share Posted February 5, 2014 Växlarna blir kortare men tyckte ej det va jobbigt på väg ultimat för bana men lite korta växlar för drifting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stiggen Posted May 9, 2014 Author Share Posted May 9, 2014 Upp inge som behöver åka fort diff? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 (edited) Hvordan blir denne diffen på en gatebil? med denne utvekslingen. blir lavere topphastighet og kortere mellom girene?Det avhenger av hvor man bor. Her på vestlandet er det gull.Jeg anbefalte 4,27:1 diff. til en kjommi som i utgangspunktet var veldig skeptisk. Han gikk imidlertid for det og i ettertid har jeg ikke hørt noe som helst annet enn positivt. Han er mer enn alminnelig opptatt av god respons, god aks og høyt dekkforbruk og legger 200 - 250 M lange, slake høyhastighetspor på tørr asfalt på 4. gear nå. Hvis man hovedsaklig kjører på motorveier hvor god respons i bilen ikke betyr noe, så er den orginale 3,62 - 3,64 utvekslingen ett korrekt valg. Edited May 9, 2014 by RS 1000 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now