Jump to content

Mest brukte dimensjoner på racing dekk?


Guest 909MotorsportAS

Recommended Posts

Guest 909MotorsportAS

Vi i 909motorsport.no er jo kun vanlige mennesker vi også, og som alle andre trenger vi også hjelp noen ganger! Spørsmålet denne gangen er rettet til de som aktivt har kjørt eller kjører en form for motorsport.  Vi føler at vår nettbutikk ikke tilfredstiller navnet "909motorsport" da vi ikke har noe nevneverdig utvalg i hverken "909" eller "motorsport" varer! Dette jobber vi nå mot å ta inn, både FIA utstyr og dekk skal inn. Vi har den siste tiden fått leverandør på bla felger som tåler en trøkk! Men hvor mange kjører kun på felgen?

 

 

Vi lurer i den forbindelse på hvilke dekk dimensjoner som er mest brukt? Tenker da på alt i fra racing slick til grushjul og ispigg!

 

På forhånd, takk for all hjelp!

 

Link to comment
Share on other sites

Vi i 909motorsport.no er jo kun vanlige mennesker vi også, og som alle andre trenger vi også hjelp noen ganger! Spørsmålet denne gangen er rettet til de som aktivt har kjørt eller kjører en form for motorsport.  Vi føler at vår nettbutikk ikke tilfredstiller navnet "909motorsport" da vi ikke har noe nevneverdig utvalg i hverken "909" eller "motorsport" varer! Dette jobber vi nå mot å ta inn, både FIA utstyr og dekk skal inn. Vi har den siste tiden fått leverandør på bla felger som tåler en trøkk! Men hvor mange kjører kun på felgen?

 

 

Vi lurer i den forbindelse på hvilke dekk dimensjoner som er mest brukt? Tenker da på alt i fra racing slick til grushjul og ispigg!

 

På forhånd, takk for all hjelp!

Hei trur ikke det blir så lett og konkurrere på Racing dekk da alle merkene er importør på du får ikke kjøpt fra utlandet blir bare henvist til importørene i Norge. Og skal du kjøpe av forhandler i norge/utklandet og få enda et ledd som skal tjene penger + at du må kjøpe en container minst får og få en grei pris og det er mye død kapital ( jeg har sjekka opp dette noen ganger sjøl og ikke funnet noe attraktivt for jeg driver bla med dekk/felg og har gjort det i endel år nå og hatt noe etterspørsel etter dette) men er så liten fortjeneste på slike dekk at det er ikke vært og rote med bare et tips ikke for og være negativ

 

Det jeg heller ville sett på var og funnet et firma i utlandet som lager ferdige selvbygger bur til forskjellige biler det trur jeg kan være grei butikk i til bilcross og gatebil gutta er kun Pedersen Racing som leverer det i Norge så vitt jeg vett så de selger vanvittig mye bur

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...