Jump to content

hjulstilling camber ?


fordolsen

Recommended Posts

halla folkens har jo da sefølgelig et problem med sierran å det er negativ camber foran på begge sider.. er det noe jeg får fikset på eller ei ? en jo en skrue som sitter i dempern så når jeg løsner den og drar ut cambern så den går ca i 0.0% å kjører en tur så er den negativ igjen ?? hva kan det være eller skal den være sånn ?

 

post-17479-0-08689500-1406063712_thumb.jpg

post-17479-0-61881200-1406063720_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

det du trenger er justerbare bærearmer.. det for du kjøpt på bla burtonpower.. det finnes to forskjellige bærekuler avhengi äv om du har 4x4 eller 2wd.. forskjellen er at den ene har en låsebolt igjenom spindelen imens den andre en an vanlig kon kule..

 

 

ser du ikke bor så langt unna hønefoss.. jeg driver å rydder lageret mitt om du trenger noe til sierran.. 

Edited by k3nn37
Link to comment
Share on other sites

det du trenger er justerbare bærearmer.. det for du kjøpt på bla burtonpower.. det finnes to forskjellige bærekuler avhengi äv om du har 4x4 eller 2wd.. forskjellen er at den ene har en låsebolt igjenom spindelen imens den andre en an vanlig kon kule..

 

 

ser du ikke bor så langt unna hønefoss.. jeg driver å rydder lageret mitt om du trenger noe til sierran.. 

bor på jessheim, jeg trenger brekk vaier og speedometer vaier og blinklys

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...