Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i ny pcm ( hjerne ) til min Excursion? Startsperr har slått seg på.

Posted

Er det nødvendig med ny hjerne for det da? Ikke bare å besøke forhandler å få di til å kode opp igjen?

89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil

94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT

FORD SIERRA SEDAN Proskjekt

Posted

Tenkte på noen i norge jeg. Har prøvd hos di fleste ford forhandlerene her på vestlandet, men det er ingen av di som får det til. Så hadde håpt på at det var noen her som kunne tipset meg om noen!?

Posted

Etter at Automotive, gikk konkurs, så mistet Ford us forhandler delen. Er en som har kjøpt opp, men hvet ikke hvem det er. Har du hørt med Kverneland i Bergen? De har folk, som har en del kunnskap på de bilene. Jeg var og borti, en som var død, der var det vann i motorstyringa, som sitter bak locari venstre framme. Det er en nokså vanlig feil visstnok

Posted

Ja har hatt bilen inne hos di, fikk ikke til noe som helst. På toppen av alt så brukte di 3 timer på å få ut hjernen, noe jeg selv gjer på 5 min.

Posted

Ja har hatt bilen inne hos di, fikk ikke til noe som helst. På toppen av alt så brukte di 3 timer på å få ut hjernen, noe jeg selv gjer på 5 min.

Såpass, det er nå en lett sak ja. Visst du prøver å få tak i Terje Pedersen, hos FMN, så satt han på teknisk hos Automotive, og har mye kunnskap på us Ford. Vil tro han kan hjelpe deg