Jump to content

doch 2.0


drifter16

Recommended Posts

hei

 

holder på med en doch motor som topp pakning røyk på. har demontert så og si hele motoren for å se hvordan den så ut.

det er første gang jeg demonterer en doch motor, så har litt sp.

 

1. noe jeg reagerte litt på var at hele innsugsmanifoilen hadde et godt lag med olje. slitte ventiler ? evt hvordan bytte? må de    stilles på nytt ?

 

2. hva bør jeg bytte når jeg først har demontert alt ? tenkte bytte rådelager, stempelringer å div pakninger.

 

3. tenkte på å bytte til noen kvassere kammer, vil dette ha noe for seg på en ellers org motor? vil ha en litt friskere motor med en god respons som ikke går istykker med en gang og ikke koster skjorta. målet er ikke å få masse HK ut av den.

 

det er bare for gøy jeg skrur på denne motoren så vil ikke bruke spesielt mye penger på det, men vil gjøre det ordentlig når jeg først skal gjøre det.

 

er veldig åpen for forslag og erfaringer :)

 

 

takker på forhånd :)

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...