Jump to content

Sierra cosworth rwd ønskes kjøpt


Odin

Recommended Posts

Da er det min tur til å kjøpe meg problemer :). Ønsker å kjøpe en sierra cosworth sedan. MÅ være orginal cosworth i fin stand nesten alt er intressant så lenge det er en orginal bil altså ikke noe godkjent ombygde greier. Skinn eller stoff spiller igrunn ingen trille.

Tenkte jeg skulle spesifisere at jeg er ikke på utkikk etter noe som klasses inn som banebil. Og ingen 700hesters monstere til 200laken og oppover. Tlf 91816402

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Link to comment
Share on other sites

mener jeg nettopp så en link der den lå til ca 76? men mulig jeg tar feil. Er ikke heeelt sikker på at det er bilen jeg er ute etter men den ligger i tankene. er på utkikk etter en som er litt mer hel. altså ikke skjørter som henger å slenger osv. selvom det er en smal sak.

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Link to comment
Share on other sites

ja den ligger til vurdering! men hørt det kommer nye og HARDE regler for eugodkjenning nå etter nyttår? at det vil bli så å si umulig å eugodkjenne biler som er plukka på? litt kjedelig å kjøpe noe som den der da som ikke er euok og stå med bil uten skilt til man klarer å finne alt av orginale deler?

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...