Jump to content

Vrak bilder av bilen min


Guest Acab

Recommended Posts

Guest Acab

Smalt bra dette.. Noen som vet om en bra advokat?.. I Vestfold eller oslo området..

Trenger virkelig det..

Link to comment
Share on other sites

Guest Acab

En strøm boks sak, og så en smijerns port... og den er HARD! JEg dro av veien.. svingte unna en katt... fikk sleng og klarte ikke rette opp...

mistet lappen....politiet tror ikke på meg.. de tok lappen på stedet..for uaktsom kjøring!!!!... venter på at saken skal komme opp.

Link to comment
Share on other sites

Guest bgulliksen

Er det ikke standard prosedyre å beslaglegge førerkortet i slike situasjoner a? Fattern ble rutinemessig fratatt lappen når han tok en piruett rundt en sving og banka inn i en fjellvegg. Fikk den igjen etter at politiet hadde målt opp spor osv og så at han ikke hadde gjort noe spes galt, bortsett fra å kjøre på nedslitte dekk på en bil med 290hk på bakhjula..

 

Men ****** trist, vraka en bil ved juletider jeg, ikke noe moro! Kjørte på ei dame med bilen full av unger, må bare være glad det bare ble materieller skader...

Link to comment
Share on other sites

Guest Acab

Veldig glad d bare gikk utover meg og bilen, og d jeg kjørte på!!!

Ingen spor eller noe.. var vått! Bare vitner som mener de så meg grisekjøre.. bare pga effektanlegg.. lyd gjør at farten høres høy ut.. sant!!

 

men har en del argumenter så... får håpe jeg får den igjen!!!! de mener de har sett meg tidligere på dagen.. merkelig siden jeg hadde eksamen hele dagen.. hehehe...

Link to comment
Share on other sites

Guest eSTate

Advokat som er ekspert på trafikk må være Jon Swensen, vet ikke om han jobber samme sted lengre, men da jeg benyttet meg av hans tjenester var han hos Advokatene i bygdøy allé.

Link to comment
Share on other sites

huff, huff.. blir bilen vrak nå da? har du bilder av den før det smalt?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...