Jump to content

Selger Ford Sierra Is-Turbo -86


Peder`n

Recommended Posts

Hei...

 

Jeg lurer på å selge/gi videre evighetsprosjektet mitt...en 1986 Sierra stasjonsvogn med Is turbo-motor.

 

Jeg har  forsåhvidt gjort mye med den...fiklet en hel del timer he he...men likevel kan man si det er langt igjen til å være en "hel" bil...( MEN den har skilter og går på veien...selv om den pr dags dato ikke er EU godkjent...jobber med det)

 

Slikt som dette er man nesten nødt til å se for å skjønne hva det er tror jeg...kjenner det er vanskelig å beskrive det ordentlig...

 

Den har 4x4 cosworth diff, cosworth bremser og is motor med turbo...(4x4 Sierra cosworth intercooler, lavkompresjons cosworth stempler, oljepumpe med høyere kapasitet og som gir høyere trykk, T-3/4 turbo, Megasquirt datasprut...Laptop medfølger... :blush:

 

Bare å spørre om det er noen spørsmål...på telefon 92408906...

 

Pris må diskuteres...synes den faktisker er verdt litt....men ikke all verden.... :glare:

 

Kan altså sees på som salg av motor på rullende chassi....

eller salg av delebil...

eller salg av prosjekt...

 

Og prisen vil forandre seg etter hva det er man synes man kjøper...egentlig....men jeg har ikke lyst til å GI det bort....ikke før det er nødvendig hvertfall... :lol:

 

Peder

 

Edit: Mongoose eksosanlegg (3 tommer) fra turbo...med 3,5 toms stuss.

Mer edit: Recaro skinnseter fra 4x4 cosworth, sotede ruter...og stereo følger med...4 12 tommere bl.a.

Enda mer edit...Har Bosch 044 bensinpumpe under der også...

 

Bilder kan sendes på MMS...selv om å se den er best...

 

Befinner seg i nærheten av Drammen...Spikkestad...

 

Kanskje greit å ha med en liten prisanntydning...20 000,- ...tenkte jeg...

Edited by Peder`n
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Her var det lite respons....

 

Har en bil her, som går som bare det...et genialt utgangspunkt eller prosjekt hvis man vil ha det moro...

 

Jeg snakket med Ford Norge angående godkjenning av bilen...det var ikke bare bare..."Hvis" jeg hadde hatt en "donorbil", som alle deler var tatt fra, kunne jeg "enkelt" ha dokumentert med papirer fra den bilen, og at alle sierraer er forsåhvidt like i karosseriet og like utover motortype og størrelse på motor...

 

Siden jeg ikke har tenkt i de baner i det hele tatt når jeg over noen år har modifisert bilen, gjør at det blir vanskelig å få den godkjent...Jeg har jo sakte menn sikkert samlet deler fra et større område, og slettes ikke fra bare en bil...som jeg skulle ha gjort...

 

Motoren kan kjøpes for seg...det samme kan bakstilling, stereo, karosseri, girkasse, osv...i og med at det mest sannsynlig ikke er noe enklere for andre å godkjenne denne "lapskausen"...

 

Jeg skal forsøke å legge ut en tråd til på forumet, der jeg spør om hjelp og råd for å få den godkjent....av folk som kanskje har gjort dette før...

 

Peder

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...