Jump to content

RS 500 kopi fanger og vinge.


K.Grue

Recommended Posts

Jeg vurderer og bytte ut min orginale RS 500 fanger og erstatte den med en kopi, da bilen bygges opp for og bli brukt og jeg har redd for og ødelegge en såpass sjelden og dyr fanger. Ingen beslutning er tatt, men jeg vil se hva som finnes der ute, eventuelt hva jeg kan få for min orginale fanger.

 

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Vis du skal få top dollars for fangeren din så må du selge uten for Norge. Det er et litt lite markert for så dyre deler her til lands desverre.

Det en kan få for en RS500 fanger i Engkand varierer fra £1000 opp mot £2500 (£1000 fanger med skade)(£2500 nye fanger) også finnes det 2 stk typer av RS500 fangeren. Ein gen 1 som kom på de 500 stk RS500 bilene + de på lager og racing. Også gen 2 som hva av litt annen plastkvalitet en gen 1. De har et kalle navn på gen 2 men det husker jeg ikke farten. Disse blei laget grunnet lite fangere i omløp og på den tiden gikk disse bilen for fullt i Racing så noe måtte gjøres. Om det er noe stor kostnad forskjell mellom gen1 og 2 trur jeg ikke.

 

Hva for farge og hvordan er tilstanden på fangeren din??

 

Når det gjelder glassfiber så er det veldig mye dårlig kvalitet ute går.

Edited by Corky67

Old Fords never die they just get faster

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei. Takker for svar, det var mye nytt for meg. Får vurdere greiene, selger hvertfall ikke før jeg eventuelt har fått tak i en bra kopi.

Fangeren min er svart, noen riper er det. Men tror den skal bli ganske så bra med litt polish.. Så har en eller annen eier av bilen laget hull i den for låsemekaniske på hver side.

 

Jeg har hørt så.. Hadde en glassfiberfanger jeg solgte faktisk, den var brukbar.. Men jeg har tenkt på karbon eller kevlar som jeg har sett en del grom biler bruke.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...