Jump to content

Bytte til Recaro - varmesete står på hele tiden.


Klodrik

Recommended Posts

Driver å tenker på å bytte fremstolene til Recaro (er sort helskinn i bilen i dag).

Noen som har erfaringer?
Er det forskjell på før og etter facelift på Recaro stolene? Er vel bare ST220 som ble levert med disse tipper jeg.

Edited by Klodrik

2005 Mondeo Ghia 2,0 TDCI 115Hk, 5-tr. aut., stv.

Link to comment
Share on other sites

er lite forskjell på preface/facelift recaro...er vel kun ST220 som kom med det ja...har vurdert å bytte selv(har skinn/alcantara i dag) men finner liksom ikke de setene jeg vil ha :P recarostolene er for min del bedre å sitte i enn "sportssetene" i mondeo...føler jeg får bedre støtte i hele ryggen og nakken spesielt. 

 

Recarostolene skal også passe rett over på det elektriske :)

- 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver

- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt

- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt

- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
 

Link to comment
Share on other sites

de har sort skinn i sverige

- 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver

- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt

- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt

- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
 

Link to comment
Share on other sites

Har trolig noen 2003 Recaro seter på hånden.

 

Vet noen om pre facelift seter passer rett inn i min 2005 facelift? Regner med at de fysiske målene er ok, og trolig også bolter osv.

Men hva med kontakt(er?) til varmeseter og airbags? Passer dette rett om hverandre før og etter facelift?

 

Må jeg evt. til Ford etter å ha byttet i forhold til koding eller annet så aibaggene osv. vil fungere?

Edited by Klodrik

2005 Mondeo Ghia 2,0 TDCI 115Hk, 5-tr. aut., stv.

Link to comment
Share on other sites

Har trolig noen 2003 Recaro seter på hånden.

 

Vet noen om pre facelift seter passer rett inn i min 2005 facelift? Regner med at de fysiske målene er ok, og trolig også bolter osv.

Men hva med kontakt(er?) til varmeseter og airbags? Passer dette rett om hverandre før og etter facelift?

 

Må jeg evt. til Ford etter å ha byttet i forhold til koding eller annet så aibaggene osv. vil fungere?

Kontaktene skal være de samme og passe over alle modellene, setene er jo identiske på både preface og faceliften...mener jeg :P

- 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver

- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt

- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt

- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ok folkens, har fått tak i Recaro stoler fra samme bil som min.

Alt var "Plug & play" i forbindelse med monteringen. (Koblet av batteriet i det jeg koblet ut/inn kontakten til setet),

Edited by Klodrik

2005 Mondeo Ghia 2,0 TDCI 115Hk, 5-tr. aut., stv.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...