Jump to content

Vingebil/RS500 styling


Nitrofish

Recommended Posts

Hei, har en sierra som jeg vurderer å gi en ansiktsløfting, og i den forbindelse er jeg på jakt etter komplett sierra cosworth "vingebil" styling, med RS500 utseende på vingen og frontfangeren.

RS500 delene er jo priset langt utenfor fornuft for å lage en slik replica, så glassfiber med brukbar passform er vel mest aktuelt. Siden det blir en replica uansett er jeg ikke avhengig av å bruke originaldeler.

Er det noen som har noe slikt liggende, eller eventuelt vet om noen som leverer nytt med passform/fasong som ikke er helt på jordet?

 

Det jeg trenger er vel
Bakfanger, skjermutbyggere, sideskjørt, evt panser/lufteluker   RS cosworth

Frontfanger, splitter, øvre og nedre spoiler   RS500

-'86 Sierra 2,0iS turbo -'98 BMW 323i LS1/T56 - '07 D-max

Team BITEGAL - Gutta Brannfarlig Materiale

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Rolf Klypen støper har jeg hørt ?

Prøver og få tak i RS 500 vinge og fanger i karbon eller noe opplegg selv jeg.. Ser ut til at det begynner og bli vanskelig og få tak i deler til dissa bilane.. Svaret på hvorfor fler og fler går over til BMW, japse osv sikkert ; p

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar ☺

okei,mulig det blir en tlf til han etterhvert da, har sendt mail til xsport, men ikke fått noe svar enda... Det finnes jo noe å få tak i for eks på ebay, men jeg er litt skeptisk til passformen, selv om jeg er innstilt på at det vil være behov for litt justering tror jeg nok det er verdt noen kroner ekstra for noe som er et bedre utgangspunkt...

-'86 Sierra 2,0iS turbo -'98 BMW 323i LS1/T56 - '07 D-max

Team BITEGAL - Gutta Brannfarlig Materiale

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...