Jump to content

Elm327


MorganKane

Recommended Posts

Vurderer å skaffe meg en Elm327 feilkodeleser. De er rimelige og de som har dem virker svært fornøyd. Jeg leser, imidlertid, også om billige Kinamodeller som det ikke en gang står en elm327 chip i en gang. Noen som har et godt råd for å unngå å bli lurt? Hvor kjøper jeg en Elm327 som jeg kan være rimelig sikker på fungerer?

 

Mvh

Geir

Edited by MorganKane
Link to comment
Share on other sites

Kjøpte den jeg har på ebay. Modifiserte den også med bryter så jeg kan justere ting. Husker ikke hvilke selger, men kan se om jeg finner det ut.

 

Edit ebay link:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-V1-5a-OBDII-OBD2-USB-/181472263412?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a4096fcf4

Edited by LordSnick

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Takk! Har kikket litt på dette og det ser bra ut selv om jeg her famler litt i blinde med hensyn til hvor bra en slik Elm327 løsning egentlig er sammenlignet med dyrere scannere. For meg var det avgjørende at den kan kode dyser da jeg frykter at jeg har et slikt problem - men det kan jo være noe annet en annen gang.

 

Er det ellers noen som vet om det finnes eller er noen vits med den nyeste 2.1 Elm327 chipen? Kan ikke se noen som lager noen kabel- eller bluetoothløsning med den.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...