Jump to content

hva må eg sjekke når eg skal se på fiesta st 05 mod


ole.mann09

Recommended Posts

hei, har vurdert ny bil og har sansen for ford fiesta st, rundt 05 mod, er av denne typen - link

http://i372.photobucket.com/albums/oo165/fordfiestast_co_uk/Album%20Fifteen/Ford-Fiesta-ST-pic-2-7960964.jpg

 

noen svakheter med denne som eg bør se etter??, tenker på motor, understell og karrosseri, rust?

 

takker for svar på forhånd

 

mvh ole :) 

Link to comment
Share on other sites

jeg kjenner ikke disse godt personlig men uansett krev en tilstands rapport det kan spare deg for store påkost i etterkant er jo noen av disse her på forumet du får sende de en pm eller poste i en av trådene deres så kan sikkert de gi deg noen bedre svar

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg har en 2005 Fiesta ST.

Vært veldig lite tull med den.

Knekt to fjører opp gjennom samt at skiltlysene gjerne må byttes annet hvert år pga kontaktene irrer istykker. Samt at bakre del av eksosen rustet istykker når den var ca 8 år gammel.

Rust kommer ofte rett nedenfor spoileren på bakluka. Sett dette på flere.

samt  litt i hjulbuene fremme og min har litt inni bakluka.

Uten om det anbefaler jeg deg å kjøpe en. Veldig morsom bil og man får kjøpt alt man ønsker og litt til av ettermarkedsdeler til den.

 

Motoren skal tåle det meste tror jeg. Ikke hatt noe problem med min, Disse har jo registerkjede og ikke registerreim.

Hørt om en del bort i England som har rast girkassene sine men alt blir jo ødelagt hvis en ikke tar vare på det.

Hatt min  bil siden 2008 og er strålende fornøyd.

Edited by Fordxr4x4
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...