hegemor Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 har bestilt s-max i denne fargen. Men så blir jeg litt usikker,uten at jeg helt vet hvorfor Noen som kjenner til /har denne fargen? fornøyde?
Mondeo Power Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Har bare sett en s-max med den fargen og den var lekker. Her er det noen bilder av en annen: http://www.crmorrow.com/used-cars/ford-s-max-titanium-20tdci-/6577/
LM-Cossy Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Men så blir jeg litt usikker,uten at jeg helt vet hvorfor Ingen grunn til å være usikker. Fantastisk flott farge Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
hegemor Posted August 6, 2015 Author Posted August 6, 2015 så bra å høre.Aldri sett den IRL kun på nettsiden og den lille fargeprøven forhandler hadde,men likte den godt der hvertfall men alltid hatt enten sølvgrå eller koksgrå biler så sikkert derfor man tviler litt...hehe
dogcity Posted August 8, 2015 Posted August 8, 2015 (edited) Er ei veldig flott blåfarge, vi har 6-7 deep impact blue forder stående i nybilhallen vår litt av et skue Mondeo, Focus, Kuga, Tourneo Courier, Tourneo Grand Connect, Focus ST(sikkert ikke deep impact blue, men til forveksling veldig lik Performace Blue), og Fiesta Edited August 8, 2015 by dogcity - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
Recommended Posts