Jump to content

84 Seirra 2,0L Med masse deler


Guest kawa

Recommended Posts

Jeg har en 84 Sierra 3 dørs med veldig lite rust og masse deler til salgs. Bilen har noen stein sprut hvor det er rust men det er ikke rust under bilen. Det er betalt års avgift på bilen. Motoren som satt i bilen var en 2,0 gasser motor, denne har gått 183000. Motoren og gear kassen står nå på henger ved siden av. På bilen sitter det nå et understell til en 89 is dohc med servo styring, det er nye fjærer rundt hele, nye br. skiver forran som ikke er montert og nye br. sko og sylindere bak. Det følger også med det understellet som orginalt satt på bilen. Det følger også med en 89 Dohc motor med komplett el. system og gear kasse som har gått 114000 og som det er tatt komplett service med reim og alle slite deler.

Selger alt samlet og hadde tenkt meg ca 12000 eller bud...

Bor nær lillestrøm.

 

Ring hvis spørsmål.

Magnus

Tlf. 95783201

Link to comment
Share on other sites

Er kjede på dohc men har byttet reimen til servo og dynamo og alt som sitter i front og er faktisk is. Følger foresten også med komplett IS interiør som er utrolig pent og som satt i bilen med dohc.

Link to comment
Share on other sites

Har også hatt en 89 5 dørs IS med DOHC. Men denne hadde vanlig 2l understell bak. Dvs samme utveksling som 2l OHC (ikke IS) og det var ikke stabstag bak.

 

Foran er jeg ikke sikker. Stabstaget var ivertfall tykkere enn vanlig 2l

 

Tor denne bilen skulle være litt grommere enn standard Sierra da. Kom vel katalysator og lavkomp på stabdardsiearren og lavere effekt fra 89

-11 S-Max 1.6TDCI Titanium
-99 Focus 1.4 5 dørs

x75 Opel Kadett C Coupe 1.2S, x85 Sierra 2.0L,
x95 Renault Laguna, x92 Scorpio Stv, x05 Focus II Stv
x06 S-Max 1.8TDCI Titanium

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...