Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en Mondeo 2,2 tdci ST som jeg prøver å bytte spiller på. Skal sette inn en 2-din spiller, men viser seg at det akkurat blir for lite plass. Etter litt lesning på diverse forum har jeg kommet fram til at det ikke er faceliften jeg harm så dermed er det en 1.5din spiller som har stått i orginalt. 

Er det noen som har erfaring med fitting av en 2din eller kapping av plastikken som er "overflødig"?

Posted

Har en Mondeo 2,2 tdci ST som jeg prøver å bytte spiller på. Skal sette inn en 2-din spiller, men viser seg at det akkurat blir for lite plass. Etter litt lesning på diverse forum har jeg kommet fram til at det ikke er faceliften jeg harm så dermed er det en 1.5din spiller som har stått i orginalt. 

Er det noen som har erfaring med fitting av en 2din eller kapping av plastikken som er "overflødig"?

2.2 STTDCI kom kun med facelift dash såvidt meg bekjent da 2.2 kom fra 2004 til 2007 :P har selv ST TDCi 2.2 fra 2005, var ikke noe problem å bytte headunit i den :) legg gjerne ut bilde av dashen din :)

- 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver

- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt

- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt

- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt