Stianwang Posted November 14, 2015 Posted November 14, 2015 Har en 1993 modell Sierra sedan glx som jeg ønsker å selge !har lagt ned mange timer med rustsveising i denne, alt i gulv er tatt !*2 liter dohc motor*el vinduer*varme i frontruta**scorpio ghia stoler*takluke*nytt hengerrfeste*nylakket bakfanger*manuell kasse*fargen er grå metallic byttet kanal og hjulbue++ Gjenstår biiitttelitt rust men ingenting som har noe å si for en evt eu kontroll.. rust i høyre forskjermHar ikke lyst at den skal stå ute i vinter og jeg ikke har noen plass å sette den inn.. dette er vel en av de siste sierraene som ble solgt tror jeg, bilen har hatt 2 eiere før meg.. forrige eier hadde bilen siden 2000, stått inne i tørt lokale siste 6 år ! ser helst til at personen som kjøper denne bilen kan fikse den opp, mener bilen er alt for god til å bli sladdet i filler i vinter !motoren fikk ny topp pakning , kjedestrammer og reg kjede før den ble satt bortKan fikse flere bilder ved interesse! ikke eu godkjent eller skilter men er nok ikke stort som skal til =) selges hbo 8000 ! Kan byttes\ ta delebetaling i cossie alu radiator, tykk rs500 ic, dyser gode for minst 500whp, gromt innsug ,nye smidde stempler i første overdim osv... Ikke helt sikker på pris men kom med bud !bilen befinner seg i ArendalTlf 45403539/PMMvh Stian Wang Johannesen
LM-Cossy Posted November 14, 2015 Posted November 14, 2015 Kjørbar? Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
Andorsen Posted November 17, 2015 Posted November 17, 2015 Dette må jo være den perfekte bruksbilen for deg, LM!
Recommended Posts