Jump to content

drifting forstilling


olespole

Recommended Posts

heisann, lurer på om det er noen her som kjenner til noen som lager forstilling eller har lagd?

 

det må være en forstilling med mye rattutslag og parallell styring, justerbar caster, camber 

 

kjører selv med ombyde styrearmer og spindler for meg ratt ut slag, men mangler en del grep og må ha parallell styring

 

på forhånd takk:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

scorpio "frosk" forstilling. hvorfor er det ingen med sierra som liker å ligge breit som tilpasser det?

 

den har jo samme stil armer som bla bmw kjører på sine biler. å om jeg husker rett så er også armene lengre en sierra sine. så det er plass til mere vinkel. 

Link to comment
Share on other sites

Tja. Scorpio traversen er nesten helt lik som sierra da. Så det er nesten en bolt on jobb imot noe annet også er det jo ingen som vil ha den, så man for de veldig billig

Liker at du sier nesten :P men mulig..

Men siden den har mer bmw stil på armer, så har den vel mangel på et feste i bakkant og kansje annerledes indempertopper også? :)

Link to comment
Share on other sites

Scorpio rett før frosken har samme travers som sierra, Samme tannstang, og motorer passer om hverandre. Frosk er bare en videreutvikling av dette hvor fortsatt motorfester, tannstang, spindler osv passer om hverandre. Det eneste som må gjøres er en liten ombygging der sierran har stab stag festene i karosseriet. Der må det bla lages et feste for å få boltet på plass den nye traversen. Jeg så på å gjøre dette med den bredda 5dørsen jeg hadde for ca 10år siden. Hadde koplett forstilling og alt klart, men det kokte bort pga dalene interesse for bilen.

Link to comment
Share on other sites

Scorpio rett før frosken har samme travers som sierra, Samme tannstang, og motorer passer om hverandre. Frosk er bare en videreutvikling av dette hvor fortsatt motorfester, tannstang, spindler osv passer om hverandre. Det eneste som må gjøres er en liten ombygging der sierran har stab stag festene i karosseriet. Der må det bla lages et feste for å få boltet på plass den nye traversen. Jeg så på å gjøre dette med den bredda 5dørsen jeg hadde for ca 10år siden. Hadde koplett forstilling og alt klart, men det kokte bort pga dalene interesse for bilen.

 

Okej, så kansje ikkje så altfor mye som skal gjøres da :) men hva sitter en igjen med? Mer eller mindre lik sving som sierra orginalt?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...