Starwi Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 Hallo. Kjøpte en 2010 mod. Kuga for ett år siden . Gått 88` , 4x4 og 2 liter Manuell. Bilen er god å kjøre, men det har vært mer feil med den enn jeg er vandt til fra andre merker. Min første Ford. En periode i høst fikk jeg varsellys om at noen av dørene/bakluke var åpen, så flere og flere lys om alt mellom himmel og jord. Viste seg å være en stikkontakt bak/under hanskerommet som hadde løsnet. Etter dette mistet jeg ladingen, kjøpte ny dynamo, ikke original, og nytt batteri. Nå får jeg opp ladelyset når jeg starter kald motor. Samtidig virker ikke varmen i ruta fremme, og spenningen er nede i 11 Volt. En summelyd fra dynamo/området rundt, som ender i ett klikk. Dette kan pågå i 10 minutter før ladelampa slukker. De siste dagene har her vært under -10 og da virker heller ikke 4x4 driften. Får opp Esp lyset. Stopper bilen ett min så er det i orden. Det ble mye her, men lurer på om noen har vært borti noe av dette? Veldig glad for tips
grcossie Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 Med så lav spenning, så vil flere og flere funksjoner slå seg av. Har visst vært litt problem med nye uorg dynamoer. Ville sjekket ut dynamo først, som nevnt over her 1
Recommended Posts