Jump to content

Spoiler/leppen på bakluken til sierra 2L / RS500


JesperHusby

Recommended Posts

Til info så er IS-spoileren fra mk1 lik, du må bare kappe ut for stammen til vinga. Har gjort dette og blir veldig bra om du ikke må ha orginal RS500 leppe. Men pene IS-spoilere er også sjeldne for tiden. L-spoileren er ikke lik IS-spoileren.

 

Edit: det er selvfølgelig motsatt :stupid: Det er IS-spoileren som ikke er lik. Takk for at du rettet meg LM

Edited by xr4ti
Link to comment
Share on other sites

okei! trodde det var IS spoileren som gikk nedover bakluka jeg. men da er det en IS spoiler jeg er ute etter :)

De orginale fra RS500 kåstet 10 000 sist jeg så en i england, så det er uaktuelt :-)

1986 Ford Sierra RS Cosworth - Orginal vingebil

2008 VW Passat 2.0tdi - Orginal kjedligbil

 

 

Link to comment
Share on other sites

Til info så er IS-spoileren fra mk1 lik, du må bare kappe ut for stammen til vinga. Har gjort dette og blir veldig bra om du ikke må ha orginal RS500 leppe. Men pene IS-spoilere er også sjeldne for tiden. L-spoileren er ikke lik IS-spoileren.

 

 

okei! trodde det var IS spoileren som gikk nedover bakluka jeg. men da er det en IS spoiler jeg er ute etter :)

De orginale fra RS500 kåstet 10 000 sist jeg så en i england, så det er uaktuelt :-)

 

Dette ble feil ser jeg :)

 

MK1 IS spoileren er ikke "lik" RS500 spoileren, og "kan ikke" brukes som emne, den slutter forøvrig på bakluke.

MK1 L ("Lat") er "identisk til RS500 spoileren, med unntak av det lille hakket.

  • Like 2

 

Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..

 

Link to comment
Share on other sites

Dette ble feil ser jeg :)

 

MK1 IS spoileren er ikke "lik" RS500 spoileren, og "kan ikke" brukes som emne, den slutter forøvrig på bakluke.

MK1 L ("Lat") er "identisk til RS500 spoileren, med unntak av det lille hakket.

ja var det jeg mente jeg og :)

1986 Ford Sierra RS Cosworth - Orginal vingebil

2008 VW Passat 2.0tdi - Orginal kjedligbil

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...