Jump to content

Ebay strike


Sierrakaren

Recommended Posts

Hei, prøver og få tak i abs sensor på ebay. men på grunn av ein tidligere handel blir den stoppa på grunn av tull ifrå ein selger som påstår at han ikkje har fått betaling. Nå ligger det ein betalings strike på meg som gjer at eg ikkje kan kjøpe Abs sensoren. Så korleis kan eg få kjøpt den? eller annulert den striken?

 

 

Eller er det noken på forumet som har lyst og kjøpe for meg eller har ein abs sensor til cosworth 4x4?

 

 

Mvh

 

Sierrakaren

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

En selger som hevder han ikke har fått betaling? Det er jo egentlig ikke mulig, du betaler jo på forhånd! Før varen blir sendt..

 

Uansett, hvis du har en sak, må du åpne en sak hos Paypal, og ta det videre derfra.

Har gjort det en del ganger med varer jeg har betalt for som ikke har dukket opp.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Ny konto

Vel drastisk det vell?

 

Jeg solgte en abs sensor, var ikke det til deg?   husker ikke hvem jeg solgte den til :S

 

Om jeg ikke solgte begge så har jeg en liggende nede  (abs sensor foran)

Nei har ikkje kjøpt noke hos deg, men tar gjerne den du har liggende! :)

 

En selger som hevder han ikke har fått betaling? Det er jo egentlig ikke mulig, du betaler jo på forhånd! Før varen blir sendt..

 

Uansett, hvis du har en sak, må du åpne en sak hos Paypal, og ta det videre derfra.

Har gjort det en del ganger med varer jeg har betalt for som ikke har dukket opp.

Forstod ikkje det heilt sjøl, for selgeren er fornøyd og har motatt pengene men ebay seier at har ikkje betalt. Ligger inne 2 sånne strike, på varer eg ikkje har bestilt.

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...