Jump to content

nesten gratis bobil ford transit mk2, 4000,-


e21baur

Recommended Posts

åresvis siden jeg såg på vognkortet så det husker jeg ikke. orginalt var det en moped bakaksling på den 5 bolts,vanlig kjedelig orginal. her er linken til bt ang vekt og akslinger.

http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=sp64820

om den er godkjent ombygd? ja har blitt stoppet av onkel blå, bt og har hatt den på 5 forskjellige verksteder ang sveising, ombygde u jern forsterka osvosv... bakakselen er en dobbel aksling som er fabrikks ombygget til singel 

 

fikk beskjed av far at den må vekk så hvis ikke den er vekke innen noen dager må den enten kastes på dyngen, var en kar som ville ha forgasser/innsug og bakaksel, men han ville kaste bilen etter plukk... litt synd for en sånn klassiker. 

Edited by e21baur
Link to comment
Share on other sites

cosworth forgasser ombygd motor gitt vekk. msd coil og type a girkasse 5trinns gone til en random ungdom som stoppa innom. 

 

jeg nesten gir vekk bilen med 60.000 i nye deler, motor montert i fjor september, girkasse kun gått 36k km, 

kan legge ut 1000 for å få den transportert vekk innen 2 dager. kr for meg er no issue, vil bare ha bilen vekk for veivesenet skal bygge ny vei. jeg kan parkere den random på en parkeringsplass eller venner. eller bare kaste den... er masse nye deler som jeg ikke har nevnt... 


eller kanskje bare gies bort... men da vil jeg plukke alle deler som jeg finnes interessant som jeg kan tjene kr på... har 1500 for innsug og forgasser kit, og 1500 for bakaksel = gitt bort pga det er med limited slip differesial og kun gåt ca 50k. ptfe behandlet og flushet på veksted


tror dette er one of a kind bil, ingen som har montert mk1 hus på en mk2 i verden. engelske forum sier det samme. 1 of a kind. pickup ramme da den har kjørt 10år i afrika av en professor ifra bergen = masse historie og ja den fungerer utmerket til offroad. la vel ut 7000 på den ifjor. ny motor, starter dynamo, ny reg reim løpehjul montert,... en gratis 2006 transit delebil som har gått 86.000 med fabrikksny turbo... engelsk bil men gratis... både helse og tidspress gjør at denne forsvinner ifra stedet nårsomhelst, jeg bryr meg ikke lengre om dette prosjektet. skal jeg gi den vekk?? det er skilter på bilen enda... 

Link to comment
Share on other sites

Håper noen gir denne ett liv vidre!

8t reisevei, mangel på lagringsplass og det at frøkna ville ha flyttet ut hindrer meg desverre..

Cosworth NA motor gratis må jo være årets scoop :)

 

Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...