Jump to content

mondeo 2005 tdci gødelampe blinker og bilen stopper.


torn

Recommended Posts

Hei. Jeg har en 2005 2,0 tdci aut som plutselig stopper. Står ei stund å starter igjen og går som den skal til jeg stopper den. Dagen etter start som normalt og kjører for så å lugge litt og glødelampe blunker 2 ganger og bilen stopper. Jeg skiftet dieselfilter å fikk start og kjører med henger og alt virket fint. Fikk penere motorgange etter filterskift.Dagen etter er plutselig samme feil der. Har på dyse rens og får start igjen og bilen drar og går bra. Starer neste dag og kjører til parkering og stopper den med nøkkelen. Etterpå er bilen død slår noen gang og glødelape blinker, motorlampe slokker og har heller ikke lyst. Kan noen hjelpe meg med tips.

Edited by torn
Link to comment
Share on other sites

Jeg har lest av feilkoder med en kanskje litt for enkel feilkodeleser. og fikk ingen feilkoder på den.Men viser normalt trykk på dieselsystem og normalt med strøm. Har nå hatt på blankeslanger på returrør og luftet og ser ikke ut for å være luft og grei dieselgjennomstrømning. Men ikke målt returmengde fra dyser. Har bestilt ny camføler å prøver å skifte den. Ønsker fortsatt gode råd. På forhånd takk. :rolleyes:

Edited by torn
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...