Jump to content

stempel


Guest dadda rst

Recommended Posts

Guest dadda rst

jeg har et lite problem jeg.jeg har en 1,6icl motor som jeg har satt turbo på,å så tenktejeg å skifte til rs turbo stempel men når jeg har plukket synd motor å tatt ut original stemplene så ser jeg att att rst stemplene ikkje har samme diameter som de originale...noen som veit hvorfor??har altid trudd at disse blokkene var helt lik jeg da men.1597ccm..takker for svar

Link to comment
Share on other sites

Guest dadda rst

når jeg setter nedi rst stemplene så har jeg en klaring som er helt på vidda..det skal jo passe rett over etter haynes boka... burde vel være en go forklaring på dette vel..

Link to comment
Share on other sites

enten har du overdim stempler eller så er blokka di borra...

 

er stemplene som er for små da :P

stemplene kjøpte han av meg, og jeg kan med skrå sikker het si at de er orginale rst stempler... er helt bak mål visst rst skall ha mindre borring enn en vanlig 1,6i når begge etter retten har samme slagvolum...

Link to comment
Share on other sites

Guest dadda rst

he he det kan fort hende jeg har uten at jeg veit det selv da..men forige eier da som byttet otor påsto han satte inn en 1,6 etter at den gamle motoren gjekk til F pga register reima røk..men det er mulig det kan være en 1,4 liter ja..men er det større borring der da??

Link to comment
Share on other sites

Guest dadda rst

må vel ringe ford i mårra å gi dem motor nr å høre om va slags tull de har drevet med når dem laga den motoren min :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...