Guest dadda rst Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 jeg har et lite problem jeg.jeg har en 1,6icl motor som jeg har satt turbo på,å så tenktejeg å skifte til rs turbo stempel men når jeg har plukket synd motor å tatt ut original stemplene så ser jeg att att rst stemplene ikkje har samme diameter som de originale...noen som veit hvorfor??har altid trudd at disse blokkene var helt lik jeg da men.1597ccm..takker for svar
Guest Mr.Escort Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 skulle vel egentlig gjøre det men det er mulig du har overdim stempel...
Guest dadda rst Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 når jeg setter nedi rst stemplene så har jeg en klaring som er helt på vidda..det skal jo passe rett over etter haynes boka... burde vel være en go forklaring på dette vel..
Guest Mr.Escort Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 enten har du overdim stempler eller så er blokka di borra...
hår ball Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 enten har du overdim stempler eller så er blokka di borra...<{POST_SNAPBACK}> er stemplene som er for små da stemplene kjøpte han av meg, og jeg kan med skrå sikker het si at de er orginale rst stempler... er helt bak mål visst rst skall ha mindre borring enn en vanlig 1,6i når begge etter retten har samme slagvolum...
Robox Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 (edited) du har ikke en veldig overborra blokk vel? Edited June 19, 2005 by Robox
Guest dadda rst Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 he he det kan fort hende jeg har uten at jeg veit det selv da..men forige eier da som byttet otor påsto han satte inn en 1,6 etter at den gamle motoren gjekk til F pga register reima røk..men det er mulig det kan være en 1,4 liter ja..men er det større borring der da??
Guest dadda rst Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 den skal ikkje være borret nei,i så fall må det være fra fabrikk da for motorn er 2 år gammel.
Robox Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 (edited) så feil på spørsmålet ditt.. begynner å bli seint.. men jeg endret innlegget igjen.. 1,4 har mindre borring, mens 1,3 har samme.. Edited June 19, 2005 by Robox
Guest dadda rst Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 må vel ringe ford i mårra å gi dem motor nr å høre om va slags tull de har drevet med når dem laga den motoren min
Guest dadda rst Posted June 20, 2005 Posted June 20, 2005 da er problemet løst,det er en bytte blokk fra ford som tilfeldigvis måtte være borret
Kindher Posted June 20, 2005 Posted June 20, 2005 trenger du ny blokk da? eller har du ligganes? 87 orion 2.0 Zetec: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=7430
Kindher Posted June 20, 2005 Posted June 20, 2005 skal ha ei 1600 blokk ligganes på låven, skal være vanlig 1600, men vet ikke om det er no forsjell på de :S! selges billig om du vil ha 87 orion 2.0 Zetec: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=7430
Guest dadda rst Posted June 20, 2005 Posted June 20, 2005 eneste forskjell skal være vass avkjølinga på oljen.pris å stand da??
hår ball Posted June 20, 2005 Posted June 20, 2005 jeg har blokka til stemplene og jeg der er olje retur å alt ut`n noe mikk makk
hår ball Posted June 20, 2005 Posted June 20, 2005 bud skall få med olje kjølings dritt`n og de lager husene til veiva og zetec
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now