Jump to content

Løberg tuning?


Kjellsen 2.0L

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg skal etterhvert velge en tuner og sprut. Så var tanken å finne en tuner i nærheten. Jeg har aldri vært i benk eller tunet hos noen før.

 

Løberg Tuning er kun 20 min unna meg og selger Link/Vipec. Virker ganske ny da jeg finner lite skrevet om firmaet.

 

Noen som har vært hos han? Del gjerne erfaringer og bilder av arbeidet.

 

Viss jeg må er 3-4T tur til Volden en kort tur til en sikker fremtid for motor, da han er visst en yndling i FCN

 

Mvh

Anders

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjon

Ford sierra 2L 86 coupe = X =(

 

Link to comment
Share on other sites

Kimmit(KSR)/Christer Halvorsen i Bjørkelangen hadde en cosworth i dynapacken for et par uker siden. Kimmit selger EMU sprut. Kjøpte et til BMW'n når jeg var der. Skal tilbake dit å mappe da han Christer Halvorsen som mapper der er dyktig!

  • Like 1

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Har vært hos Løberg med min og må si at han er en meget flink kar. Rolig og hører etter hva en ønsker og ikke minst forklarer ting sånn at en skjønner det.

Veit om flere som bruker han og er kjempe fornøyd med servicen de får.

Så hadde nok tatt en tur å snakka og sett hva han driver med.

 

Han får tommel opp i fra meg.

  • Like 1

Old Fords never die they just get faster

Link to comment
Share on other sites

Kimmit(KSR)/Christer Halvorsen i Bjørkelangen hadde en cosworth i dynapacken for et par uker siden. Kimmit selger EMU sprut. Kjøpte et til BMW'n når jeg var der. Skal tilbake dit å mappe da han Christer Halvorsen som mapper der er dyktig!

Takker for tips og anbefaling Kikket litt på EMU.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Har vært hos Løberg med min og må si at han er en meget flink kar. Rolig og hører etter hva en ønsker og ikke minst forklarer ting sånn at en skjønner det.

Veit om flere som bruker han og er kjempe fornøyd med servicen de får.

Så hadde nok tatt en tur å snakka og sett hva han driver med.

 

Han får tommel opp i fra meg.

Dette er lovende Får dra en tur til da Var innom midt i bremsing av en bil. Ser ryddig ut i verksted og hyggelig var han å Han anbefalte meg Duratec 2.0 I4 for å invistere lengden enn den gamle klumpen av en pinto Er jo hel alu motor å. Kammer, spjell med sprut og grenrør hadde jeg lett fått 180-90 etter sin erfaring Uten å måtte åpne motoren, men begrense turtallet til ca 7400. Uansett skal jeg ned en tur for å se hva motoren gjør nå for motoskyld Fin pris på 1100 kr + mva slår mange som har 2000 + mva. Dette gjelder 2wd.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1

Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjon

Ford sierra 2L 86 coupe = X =(

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...