flugheim Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Hei! Har nettopp kjøpt meg en 2008 mod Focus Stasjonsvogn, som ifølge selger skal ha dieselvarmer.Men når jeg går inn for å programmere den, viser den en hengelås ved siden av alle valgene. Noen som kan forklare hvordan man får programmert den? Takk på forhånd
grcossie Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Mulig varmeren er låst pga feilkode, da må feilkode slettes før man får prog den. virker hjelpe varme funksjonen (aux heater) ?
tuszi Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Du må ikke ha motoren i gang bare ha på tenningen
flugheim Posted February 20, 2017 Author Posted February 20, 2017 Mulig varmeren er låst pga feilkode, da må feilkode slettes før man får prog den. virker hjelpe varme funksjonen (aux heater) ?Tror ikke hjelpevarmeren funker, eneste jeg har sett er hvertfall: aux heater off. Du må ikke ha motoren i gang bare ha på tenningenTakk, skal prøve det i morgen En ting til, selger sa også at det var handsfree på den, men alle telefonknappene bare muter lyden. Kan det være at det er låst, eller har den bare ikke bluetooth?
flugheim Posted February 21, 2017 Author Posted February 21, 2017 Ser på ETIS at den skal ha "BT/VC Phone Interface Only" of "Programmable Fuel Fired Aux Heater", så da antar jeg at jeg bare må klage til forhandler :/
flugheim Posted February 22, 2017 Author Posted February 22, 2017 Pratet med Røhneselmer i stad, og de sa de skulle ha 1500 kr for å se om det var bluetooth handsfree i bilen. Er det en enkel måte å sjekke om selve bluetoothmodulen finnes i bilen?
tuszi Posted February 22, 2017 Posted February 22, 2017 Send meg et REGNR så skal jeg sjekke på jobb i morgen 1
Recommended Posts