Jump to content

Sierre 85 Is torpedo vegg


Recommended Posts

Noen som har noen bilder av et tomt motor rom ifra en 3dørs mk1? Lurer litt på hvordan torpedovegg ser ut..

 

Å vist noen har en slik stående uten motor, kan måle hvor langt d er ifra frontplate/låseplate å bak i torpedovegg midt på der motor er :)

Link to comment
Share on other sites

He aldri lagt ut bilde her før å må sei ej e veldi usikker på kordan en gjer det.

 

Men mål ifra bak kant av låseplate/frontplaten og bak til torpedo vegg, midt på bilen. Måle der som motor vil treffe torpedovegg event.. rett å slett hvor dypt motor rommet er på d korteste.. sett vekk ifra den platen som er avtak bar å skuler kupevifta

Link to comment
Share on other sites

He aldri lagt ut bilde her før å må sei ej e veldi usikker på kordan en gjer det.

Du kan enten laste opp bilde på Photobucket og lime inn linken i dine innlegg eller laste opp bilde direkte på forumet (legg til miniatyrbilde) når du poster et innlegg :)

Edited by Tommelom93

Ford Sierra '85 2.3 GL

Ford Mondeo '94 2.0 GLX

 

Bruksbil:

X - Ford Fiesta '00 1.3

X - Peugeot 607 '01 2.2

X - Toyota Corolla '99 1.3 Terra 

X - Honda Civic '97 1.4S

Ford Mondeo '05 1.8

 

Prosjekttråd til Sierraen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/77263-min-ford-sierra-23gl-1985-modell/

Prosjekttråd til Mondeoen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/79676-min-ford-mondeo-20glx-1994-modell/?do=findComment&comment=786642

Link to comment
Share on other sites

Fikk målt litt på motor rommet av denne bilen jeg kjøpte, å fant ut at det er ca 97cm "langt" motor rommet. I lengde rettning av motor.

Å målte på et par biler jeg har me motor i(noe som er litt knotete, å fikk ca 76cm.. så har endel å bygge om sjønner jeg før å få drifting lisens på denne..

 

Men det skal bli :-)

Link to comment
Share on other sites

trenger ikke gjøre noe med dette for og kjøre på gatebil/ford treffa osv da kan du kjøre på engangs lisens eneste du må sjekke er om hovedbøylen i buret er riktig dim da denne er bygd i Sverige og de har andre regler de kan ha mindre hovedbøyle veldig vanlig med 40mm der mens i Norge er det 45mm

Link to comment
Share on other sites

Så en får kjørt breisladd å slikt med engangslisens?:)

Litt usikker på ka bur som står i nå, men såg sovidt på det.. å ser ut som det har for små plater mot dørk vertfall.. men har liggende sveise bur.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...