Jump to content

Tommelom93

Klubbmedlem
  • Posts

    3931
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Tommelom93

  1. Regnet lettet opp og solen kom frem, og da må godbilen nytes Sierraen nærmer seg 300 000km, som er knapt innkjørt for en V6'er🤭
  2. https://www.finn.no/467726720
      • 2
      • Like
  3. https://www.finn.no/467077309
  4. Tok ett bilde av mine OG's
  5. Takk @minicossie for deling av bilder og det var mye flott å se Stor tommel opp!
  6. @Fresh| Kjedelig at han ikke fullførte bygget, men forhåpentligvis kommer bilen på veien igjen om den blir solgt
  7. Er ikke dette en tidligere forum bil da? Synes det er noe kjent med den før den ble lakkert hvit🤔
  8. Det var et heller mer fornuftig bud Men kjenner jeg meg rett denne forblir i mitt eie, for risikoen for truserøsk er der fremdeles😅
  9. Det er nok bare bilde som lurer, for den er like høy fremme som bak Men denne blir nok aldri solgt.
  10. Det slik det skal være og ærlighet kommer man lengst med Kjekt å høre bilen blir restaurert og ingenting er bedre enn det!
  11. Ouch... det var et slag under beltespennet
  12. Et prosjekt som er til salgs med pustehjelp https://www.finn.no/464640859
  13. Enig med deg og forhåpentligvis havner denne Sierraen i gode hender, og blir tatt vare på videre. Siden bilen er pusset opp, trenger man heller ikke å bekymre seg for rust, for det er blitt reparert og fikset👌
  14. Du har et poeng, men vi alle tenker forskjellig Selvfølgelig er det ekstra stas å ha en bil uten rust og som er like strøken nå, som da den var ny. Men igjen er alt avhengig av hva en kjøper er villig til å betale for bilen. Personlig ville jeg aldri betalt 100k for en 740, uansett hvor strøkent det måtte være, men det er min mening😅
  15. Litt offtopic og av ren nysgjerrighet, men hva mener dere er en fornuftig pris på en Sierra? Hva ville dere ha betalt?
  16. Ja, du har helt rett og mange har blitt solgt for relativt høye priser. Nå gjelder dette ikke denne bilen som er linket til, men sånn generelt føler jeg at det er mange Sierra'er som optimistisk priset i forhold til tilstanden på bilen. Sant skal det sies at det vanskelig å bestemme en reell pris på vanlig Sierra (ikke Cosworth), for det minker på gode eksempler av hvermanns Sierraen kontra Cosworth. Misforstå meg rett😅
  17. Ja, denne var sjeldent pen og det er en flott blåfarge Prisen tar seg opp på vanlige Sierra'er, men om den blir solgt til oppgitt pris, er en annen sak.
  18. De som har vært her noen år kjenner til denne Escort Cosworth'en og flott artikkel av en strøken bil Hatten av for eieren! https://www.tv2.no/broom/roar-har-brukt-13-ar-pa-bilen/18794089/?fbclid=IwY2xjawSCl1xleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA80MDk5NjI2MjMwODU2MDkAAR5xHKp9N8cgNeEjeIbJmfvYzvBx_FpeKuYkxH6_oMRz5TqI3_qIy0FdzWQRGA_aem_dVX-AcWBkTa4cvpr5ZbeDQ
  19. Zetec blacktop eller Duratech er to andre motor alternativer med masse ettermarked deler til, som også kan vurderes
  20. https://www.finn.no/mobility/item/463338447?ci=22
  21. Sjeldent eksemplar og bør taes vare på av en entusiast. https://www.finn.no/463228932
  22. Hehe, helt sant for jeg har enda ikke eid en bil med pustehjelp, så kanskje Spørsmålet er hvor jeg skal gjøre med de to andre Ford'ene mine, for plassmangel er ikke noe å komme unna🙈😅
×
×
  • Create New...