Asil Racing Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 Holder på og skal tilkople lamda sensoren på bilen min , men kontakten på bil siden er klipt .Er det noen som hadde hat mulighet til og se hvem ledning som skal til hvem av di 3 ledningene i sensorkontakten. På sensoren min har jeg rød,hvit og svart .på l8 ledningsnettet mitt har jeg svart,brun og brun med hvit stripe. Eller om noen har et bilde av en tilkoplet sensor mot elnett liggende Mvh Tommy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 Ein skal til jord, en skal til tenningsmodul og den siste skal til stikk nr 2 på hjernen. Går an då og måle vist ingen har bilde Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted April 19, 2017 Author Share Posted April 19, 2017 Ein skal til jord, en skal til tenningsmodul og den siste skal til stikk nr 2 på hjernen. Går an då og måle vist ingen har bilde Ja fant det på Google , men aner ikke hvem på sensoren som er til hva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Vil tru at den røde skal til tenningsmodul, den kvite til hjerne og svarte til gods. Er kanskje noken som kan bekrefte dette? Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadsBL Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 L8 WiringLive on loom plug = BLACKNegative on loom plug = BROWNsignal on loom plug = BROWN / WHITE LambdaBLACK = SIGNALRED = HEATER POSITIVE, and referrence INWHITE = HEATER NEGATIVE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Så på et L8 nett jeg har liggende, der er det følgende: Lamda rød - svart motornettLamda hvit- brun motornettLamda svart- brun( med hvit stripe) motornett. 2 1990 Sierra RS Cosworth 4x4 1990 Sierra 2.0 Doch 4x4 2004 Passat tdi 4-motion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted April 19, 2017 Author Share Posted April 19, 2017 Tusen takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts