Guest BennyHill Posted October 11, 2003 Posted October 11, 2003 Heisann..har hatt et problem siste 3 ukene. Det begynte med en lav knirkelyd ala gummi mot gummi lyd. Men etter hvert ble den bare sterkere og sterkere. Jeg flekket opp tromelen bak og fant ut at en pakning hadde gått på bremsesylinderen, skifter derfor hele greia. Men enda var lyden der. Akkurat som det er på ett spesielt punkt, samme lyd uansett om du rygger eller kjører frammover.Ved høy fart er det helt vilt *vii vii iviiv iiv vii* Noen som har peiling? Begynner å bli irriterende, og man starter jo å lure på om noe er alvorlig galt :roll:
Guest BennyHill Posted October 11, 2003 Posted October 11, 2003 nix, men blir det knirkelyder av det da?
WingDude Posted October 11, 2003 Posted October 11, 2003 Tja, et lager kan bråke på mange måter, men jekker du opp hjulet og triller på det så skal det la seg lett avsløre.Vanskelig for meg å vite hva du mener med knirking og da
Guest BennyHill Posted October 11, 2003 Posted October 11, 2003 takker for råd Knirkingen høres ut som en dør som knirker *kniiirk* :wink:
Guest BennyHill Posted October 12, 2003 Posted October 12, 2003 Hmm, merket sist jeg var ute og kjørte at når jeg gir på gass, forsvinner lyden.. :? MEn skal værtfall prøve å skifte hjullager..
RHeskja Posted October 12, 2003 Posted October 12, 2003 Ville sjekka lageret på mellomakslinga under. mye gummi der.
WingDude Posted October 12, 2003 Posted October 12, 2003 Er lyden der konstant, hvis du setter den i fri og bare triller, blir den borte da, hører du den bedre under belastning ?
Guest BennyHill Posted October 12, 2003 Posted October 12, 2003 Den er der i fri ja, men når jeg gæsser på forsvinner den..:?
Recommended Posts