Full Focus Posted December 29, 2017 Posted December 29, 2017 Hei. Det har oppstått en feil på min 2007 modell Focus (1,6 TDCI 109hk) Når jeg kjører så "Flimmre" lysene og det er rene lysshowet i dashbordet og på AC panelet. Har sjekket alle jordingsplasser som er på bilen men kan ikke finne feilen. Er det noen som har opplevd lignende? Kanskje noen som kan hjelpe? Takker for svar!
grcossie Posted December 29, 2017 Posted December 29, 2017 Sjekk ladinga, vanlig med dynamoer som legger seg ned
Full Focus Posted December 29, 2017 Author Posted December 29, 2017 Sjekk ladinga, vanlig med dynamoer som legger seg nedTakk, skal sjekke opp det.
Full Focus Posted December 29, 2017 Author Posted December 29, 2017 Sjekk ladinga, vanlig med dynamoer som legger seg nedSjekket ladingen på dynamoen og den var på 14 V. Men nå blir strømmen helt borte. Stoppet på butikken en tur og så ble strømmen helt borte og kunne ikke starte bilen eller noe annet. Så jeg skulle gå ut å se i motorrommet når jeg slengt igjen døra så kom strømmen tilbake, men ikke nok til å starte bilen. Men når jeg lukket døra en gang til enda hardere så kunne jeg starte bilen. Hva i alle dager er det som skjer?
grcossie Posted December 29, 2017 Posted December 29, 2017 Er noen store kontakter på hver side under teppet ved sparkeplatene, som er dårlig kontakt i av og til. Har du nøkkelfri? i så fall er kontakten på høyre sida, den som går til nøkkelfri modul, som ligger i bag rom
Full Focus Posted December 29, 2017 Author Posted December 29, 2017 Er noen store kontakter på hver side under teppet ved sparkeplatene, som er dårlig kontakt i av og til. Har du nøkkelfri? i så fall er kontakten på høyre sida, den som går til nøkkelfri modul, som ligger i bag romHar ikke nøkkelfri nei
Recommended Posts