Jump to content

innerhjulet flytter seg frem og tilbake

Recommended Posts

Guest clapton
Posted

tipper dette er noe med slitne foringer, men hvem foringer kan gjøre så den er sånn?? sladder jeg på grusen går det fint helt til jeg treffer den minste dumt, men da rister bakhjulet frem og tilbake noe ******

Guest AnDtHo
Posted
tipper dette er noe med slitne foringer, men hvem foringer kan gjøre så den er sånn?? sladder jeg på grusen går det fint helt til jeg treffer den minste dumt, men da rister bakhjulet frem og tilbake noe ******

Har du husket å etterstramme hjulmutterne? :blink:

Posted

hadde samme problem med fremhjulene på min, det var utrolig slitte drivledd og hjul lager. men det blir vell forsåvidt inn ut, istedefor frem og tilbake.

Guest clapton
Posted

ja min er frem og tilbake vett.. flytter seg sikkert 10-15cm frem og tilbake og det rister noe helt ******.. alt virker helt fint når jeg sjekker undern.. bortsett fra de store hoved foringene som det er litt slark i..

Guest Troya
Posted

Ville byttet opphengs foringer til bakstillinga. Cosworthen jeg kjørte før var sånn når det var glatt eller på grusveg. Problemet ble bort når de ble bytta.

Posted

Bytt både bakrammeforingene og broforingene bak. Med din din kjørestil vil jeg absolutt anbefale Polyrace foringer. Jeg har Polyrace i bruene bak og er godt fornøyd med det, har komplett sett til forstillinga som skal på snart og.

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice