Jump to content

Tre unger i Mondeo


AndersW

Recommended Posts

Jeg har i dag S-Max, men er sugen på seneste generasjon Mondeo. Dette er jo en vesentlig mindre bil, men er det mulig å få inn en bakovervendt isofix-festet besafe stol og to puter? Eventuelt en pute i midten og beltestol i enden. Den må ikke festes med isofix. Noen som har Mondeo og tre unger?

Link to comment
Share on other sites

Har 3 unger. Gikk også fra S-max til Mondeo MK 4.5, mulig MK5 er større bak men trangt som fy i den jeg har.

 

Hun minste på 7år sitter i isofix sete på v.side bak, og de større gutta sitter i midten og på høyre side. Problemer med å få på belte osv..

 

Har også prøvd annet sete uten isofix og dratt det helt ut på siden. Trangt i forskjell til S-max.

 

Ville prøvd en bil før jeg hadde byttet.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Har 3 unger. Gikk også fra S-max til Mondeo MK 4.5, mulig MK5 er større bak men trangt som fy i den jeg har.

 

Hun minste på 7år sitter i isofix sete på v.side bak, og de større gutta sitter i midten og på høyre side. Problemer med å få på belte osv..

 

Har også prøvd annet sete uten isofix og dratt det helt ut på siden. Trangt i forskjell til S-max.

 

Ville prøvd en bil før jeg hadde byttet.

Jeg sjekket både 5 serie E klasse og en mondeo 2015 modell i dag og sistnevnte er klart bredest i baksetet. Jeg har ringt på en annen, mn den mangler justerbart understell. Hvor viktig er dette?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

For 3 stk barnesete/booster trenger du en Land Cruiser V8. Jeg har prøvd mange såkalt store familiebiler, men alle er for smale.

Qui rogat, non errat.
2001 Mondeo Mk3 stasjonsvogn bensin

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...