Linda84 Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Hei. I Dag var jeg hos mekonomen å fikk byttet dynamo.Etter en stund ringte de å sa at bilen ikke ladet mer enn 12 volt,selv etter byttet.Jeg ble anbefalt å ta med disse papirene,å reise på Ford.Noen som vet hva det her kan være?Det er forøvrig en 2002, 1.4 fiesta
grcossie Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Hei og velkommen her. Kan være ledningsbrudd. Er rett at den lader 13.5-14v når man kopler fra kontakten til smartladinga
Linda84 Posted December 11, 2019 Author Posted December 11, 2019 Takk!:) Det var vell ledningsbrudd de var inne på,på mekonomen også.jeg har bestilt 1 1/2 time feilsøk på Ford.Vil det være realistisk å tro at de klarer å finne feilen på så kort tid?
grcossie Posted December 11, 2019 Posted December 11, 2019 Tja, alltid vanskelig å beregne tid til slikt er min erfaring etter 24år som Ford mekaniker. Hvet det skal være en i nærheten av motorstyring, som har vært utsatt for brudd i denne kretsen. Har ikke vært borti det det selv
Linda84 Posted December 12, 2019 Author Posted December 12, 2019 Tusen takk for svar:) Kjøpte gammel bil etter å ha brent meg stygt på ett bomkjøp.Skoda som selger hadde blendet feil på overalt.Motorlampe var koblet ut,blant annet.Tenkte jeg tok ett tryggere valg nå.hehe.
grcossie Posted December 12, 2019 Posted December 12, 2019 Satse på det, pleier ikke være mye galt med de der
Recommended Posts