Guest fartinschanke Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Har i dag montert effektanlegg og powerfilter på bilen.Men jeg lurer på, kan man skifte chip på denne og vil det ha noe hensikt?Evt, hvor man kan skaffe chip? Eller har man andre tips for å tune denne opp?
Guest fartinschanke Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 størrelse på motor da?<{POST_SNAPBACK}> Jau, er vel ikke akkurat en racer. Men er en 1.6 Man kan jo alltids kjøpe seg en ny bil, men da forsvinner jo halve morroen med å leke seg
JHS Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 størrelse på motor da? Jau, er vel ikke akkurat en racer. Men er en 1.6 Man kan jo alltids kjøpe seg en ny bil, men da forsvinner jo halve morroen med å leke seg Skal nok trimme mer skal du ha behov for og endre på motorstyringen på den bilen...
Guest fartinschanke Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 <{POST_SNAPBACK}>Skal nok trimme mer skal du ha behov for og endre på motorstyringen på den bilen...<{POST_SNAPBACK}> Eg e veldig åpen for tips her. Utfører eg en endring skal eg legge resultatet ut her.Vurderer ihvertfall "Crankshafts og Vernier Pulleys" jfr; PiperCams. Hadde vært greit med tilbakemeldinger om hva man har testet...
JHS Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Skal nok trimme mer skal du ha behov for og endre på motorstyringen på den bilen... Eg e veldig åpen for tips her. Utfører eg en endring skal eg legge resultatet ut her.Vurderer ihvertfall "Crankshafts og Vernier Pulleys" jfr; PiperCams. Hadde vært greit med tilbakemeldinger om hva man har testet...Er vel det som er problemet, du har feil motor for trimming... 1.6 Zetec motor med 90hk er ikke noe spreke greier orginalt, og det er ikke mye som finnes til de. Er vel faktisk billigere og bytte bil og få ett utgangspunkt med mer hk og mer trimpotensiale...
Guest fartinschanke Posted July 1, 2005 Posted July 1, 2005 Men vil det ha noe merkbar effekt å skifte kam'n?
OleK Posted July 1, 2005 Posted July 1, 2005 du kommer sikkert til å merke det, ihvertfall så kommer du til å innbille deg at du merker det men er som dem sier, "nothing beat cubic inches" Cosworth!
Recommended Posts