Jump to content

Recommended Posts

Posted

får ca to ponnia og ei sau utav escorten min nå (97 mod 1.4Efi) å kunne tenkt meg turbo så eg lurte på om nåken hadde erfaring me konvertering på EFI?

 

ideen var å montere grenrør og turbo fra S2 Rst, laga ny downpipe, samt eventuelle alu røyr fra kompressor hus til spjeldhuset, bruka ic fra Rst og Haltech AFR meter tilkobla til orginale lamda sonden men før eg går til innkjøp av resterande nødvendige dele så lurte eg på om nåken her på forumet veit om dei "grønne" dysene på 1.4 levere nok bensin til 0.4-06 bar, om luftmengde målaren må brukast (evt på suge eller blåse sida av turboen?) om turboen kan få olja fra eit enkelt remote olje system me filter, kjøler og ei ekstern pumpa?

 

hadde vert evig takknemlig om nåken har svar som kan hjelpa meg på vei. :)

speed freak - going nowhere, real fast

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Hvorfor kjøper du bare ikke maskinen og girkassa fra prosjektbilen min? ;)

Må være mye enklere det vel ;)

Edited by Escort RST WRC

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Posted

senk prisen så hente eg den i kveld :P kun penga som hindre meg.. off.. trengte du nedre stab stag til escorten? :)

speed freak - going nowhere, real fast

  • 3 weeks later...
Posted
senk prisen så hente eg den i kveld :P kun penga som hindre meg.. off.. trengte du nedre stab stag til escorten? :)

 

Har solgt hele bilen nå, den blir hentet i helga. Så maskinen får du dessverre ikke uansett ;)

 

 

Skal ta en tur og se på det stabstaget så snart som mulig.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...