Pogona Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 får ca to ponnia og ei sau utav escorten min nå (97 mod 1.4Efi) å kunne tenkt meg turbo så eg lurte på om nåken hadde erfaring me konvertering på EFI? ideen var å montere grenrør og turbo fra S2 Rst, laga ny downpipe, samt eventuelle alu røyr fra kompressor hus til spjeldhuset, bruka ic fra Rst og Haltech AFR meter tilkobla til orginale lamda sonden men før eg går til innkjøp av resterande nødvendige dele så lurte eg på om nåken her på forumet veit om dei "grønne" dysene på 1.4 levere nok bensin til 0.4-06 bar, om luftmengde målaren må brukast (evt på suge eller blåse sida av turboen?) om turboen kan få olja fra eit enkelt remote olje system me filter, kjøler og ei ekstern pumpa? hadde vert evig takknemlig om nåken har svar som kan hjelpa meg på vei. speed freak - going nowhere, real fast
Escort RST WRC Posted July 10, 2005 Posted July 10, 2005 (edited) Hvorfor kjøper du bare ikke maskinen og girkassa fra prosjektbilen min? Må være mye enklere det vel Edited July 10, 2005 by Escort RST WRC Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Pogona Posted July 10, 2005 Author Posted July 10, 2005 senk prisen så hente eg den i kveld kun penga som hindre meg.. off.. trengte du nedre stab stag til escorten? speed freak - going nowhere, real fast
Escort RST WRC Posted July 26, 2005 Posted July 26, 2005 senk prisen så hente eg den i kveld kun penga som hindre meg.. off.. trengte du nedre stab stag til escorten? <{POST_SNAPBACK}> Har solgt hele bilen nå, den blir hentet i helga. Så maskinen får du dessverre ikke uansett Skal ta en tur og se på det stabstaget så snart som mulig. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now