Tobias Posted September 8, 2020 Posted September 8, 2020 Hei, første post men håper på litt hjelp og tips på how to. Saken er at jeg har et gåent strammehjul viste det seg. Reima røk, og når jeg satte inn ny merket jeg at det var litt slack i hjulet men gikk ut fra at det skullle holde litt til. Det gjorde det aldeles itte Den nye reima røk, og når jeg sjekket fikk jeg deler av strammer'n i hånda. Det jeg lurer på er hva slags verktøy skal til på denne strammeren? På de eldre modellene sitter de jo mer som en brakett med et par bolter, men denne har jo ett feste i senter av den faste delen. Om noen har noen lure tips tar jeg gjerne det også Legger med en bild av den gamle for moro skyld
grcossie Posted September 8, 2020 Posted September 8, 2020 Du bruker bare fastnøkkel innpå bolten til plasthjulet, skru med klokka for å slakke reima
Tobias Posted September 8, 2020 Author Posted September 8, 2020 (edited) Må bytte hele strammehjulet, ikke slakke reima. Delen vist på bildet fikk jeg i hånda. Her er et dårlig men et bilde på resten av strammeren som jeg ska ha ut. Edit: t50 på denne, fant ut av det. 👍 Edited September 8, 2020 by Tobias 1
Recommended Posts