steffenbk Posted November 4, 2020 Posted November 4, 2020 (edited) Ford mondeo 2008 titanium 2.0l tdci Så jeg sjekket en av sikringene, og la ikke merke til at dashbordet var på, og jeg trakk ut en av sikringene for å se om den hadde brent, det var F6 lyd-system sikringen på passasjersiden. Nå får jeg den ikke til å starte, den gir meg bare den immobilisere aktive meldingen, jeg bruker den originale nøkkelen, dette er nøkkelfri, så bare ha fob og nøkkel for å åpne låsen i nødstilfeller ting jeg har gjort -Koble fra batteriet i en time -Brukte nøkkelen i fob for å låse opp bilen -prøvde å finne den med min KW850 obd2-skanner kunne ikke finne den -målt batteriet med multimeter, og viste rundt 11 volt, men det er etter at jeg har skrudd den av og på en god del ganger nå for få den i gang -testet også sette på startkabler fra kompisen min sin bil å gi den litt futt i batteriet av det jeg leste noen som har peiling? Edited November 4, 2020 by steffenbk
steffenbk Posted November 5, 2020 Author Posted November 5, 2020 Hadde en makiniker som kom å så på den, de kunne ikke slette feilen på OBD skanneren deres. Så de mener det er en feil på ledningsnettet
xr4ti Posted November 6, 2020 Posted November 6, 2020 Vet ikke hva feilen er men jeg ville begynt med å topplade batteriet.
Recommended Posts