Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som har noen triks til meg når jeg skal sveise igjen noen hull på innsiden av kanalen på escorten?

Vil helst ikke se godbilen i fyr og flamme...

(Interiør blir tatt ut på den siden så det er ikke problem)

Tenker først og fremst på tectyl inni kanalen..

Mange små sveisepunkt, og mye kjøling på utsiden?

Må begynne nå så den er klar når EU kontrollen kommer til høsten...

 

Takk! :D

Guest mfafa
Posted

Er vel bare å sveise det.. går som regel bra :) kjekt å ha en våt fille tilgjengelig å slukke brennende tectyl med. Og ikke få brennende tectyl på deg! Jeg titta under bilen en gang og så falt det en klump brennende tectyl like fra ansiktet mitt... :ph34r:

Posted

Jeg bruker tykke skinnhansker når jeg sveiser. Kveler bare flammene med hånden, blir litt varmt i lengden, men det funker helt greit. Kan være greit å ha med seg en som ser etter flammer og blåser de ut før de får særlig tak.

Mvh Geir S

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Posted

Hei!

 

Takker for svar!

Det jeg tenkte mest på er om jeg kan gjøre noe forebyggende på innsiden av kanalen, det er der det er verst hvis det tar fyr!

CO2 apparat er tingen, hvis alt skulle gå galt, men det beste er å unngå at alt går galt...

Posted
Hei!

 

Takker for svar!

Det jeg tenkte mest på er om jeg kan gjøre noe forebyggende på innsiden av kanalen, det er der det er verst hvis det tar fyr!

CO2 apparat er tingen, hvis alt skulle gå galt, men det beste er å unngå at alt går galt...

 

 

pleier å bruke blåsepistol når det tar sånn små fyr og flaske med vann. skal mye til egenlig at det skal bli kjempe brann... med ha c02 apparat tilfelle.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...