Helicosw Posted July 10, 2021 Posted July 10, 2021 Hei jeg har noen spørsmål som håper noen med sikkerhet kan svare på . jeg har en focus 2008 med keyless entry og start . den ene nøkkelen til bilen er blidd borte og i den var også den eneste reserve nøkkelen … ( panserlåsen er skiftet så der er egen) så nå har jeg kun den ene keyless nøkkelen ijen alså kun den elektroniske nøkkelen ,,,, jeg kontaktet ford og di sa at siden bilen er importert og di som importerte den ikke registrerte nøkkel kode nr så kan ikke di lage ny nøkkel til bilen. det jeg lurer på.. hvordan ser man forsjell på nøkkelen alså nøkkelhuset om det er keyless entry og start ….? Jeg har den gammle låse sylynderen til pansret kan en låsesmed finne el lage ny nøkkel med den sylynderen? Legger med med bilde av den plast nøkkelen som står der tennningsnøkkelen skulle vert …
grcossie Posted July 10, 2021 Posted July 10, 2021 Hender nøkkelkode blir skrevet inn i service hefte
grcossie Posted July 10, 2021 Posted July 10, 2021 Har aldri sett den plast tingen der, pleier bare å være et lokk man vipper vekk ved tenningslåsen
grcossie Posted July 11, 2021 Posted July 11, 2021 Jo som sagt, har ikke sett den typen der før med den plast saken der. Har selv nøkkelfri på min Kuga, som er det samme som de fleste Focuser har
Helicosw Posted July 11, 2021 Author Posted July 11, 2021 Er det noen som jobber på Ford her som kunne sjekket noe her er bilde av lås systemet jeg har ,, ser ut som c max har samme ,, men jeg ser at jeg må antageli ut med låse sylynderen er det noen som kan hjelpe med en fremgangs måte ? hvordan får man av den den sorte plast nøkkelen osw……den som er merket 3697b
grcossie Posted July 12, 2021 Posted July 12, 2021 Har jobbet på Ford i 25 år, går det ikke ann å trykke inn enden av den og dra den ut ? Har du skilt nr, så kan jeg sjekke nærmere
grcossie Posted July 12, 2021 Posted July 12, 2021 Ta ut og sette inn Demontering MERK: Demonteringstrinn i denne prosedyren kan inneholde monteringsopplysninger. Ekstra. Montering Monter kompontene i omvendt rekkefølge.
Helicosw Posted July 12, 2021 Author Posted July 12, 2021 Hei takker så masse reg nr er nf 23886 jeg får ik opp nå bilder kunne du sent på mail ev?
grcossie Posted July 13, 2021 Posted July 13, 2021 Ser nå at bildene ikke viser, hva er mail adr di ?
Helicosw Posted July 15, 2021 Author Posted July 15, 2021 Avestvoll@gmail.com men neste spørsmål er nå .. må denne inn på ford forr å programere keyless sendere eller er det en egn proedyre på det?
grcossie Posted July 16, 2021 Posted July 16, 2021 Du har fått mail. Mener de må programeres via data, husker ikke helt i farten
Helicosw Posted July 22, 2021 Author Posted July 22, 2021 Hei kan du sende meg mail adr di jeg har med en feil klart og slette mailen du sente,,, gjelder da grcossie
grcossie Posted July 22, 2021 Posted July 22, 2021 9 timer siden, skrev Helicosw: Hei kan du sende meg mail adr di jeg har med en feil klart og slette mailen du sente,,, gjelder da grcossie Skal sende den på nytt jeg
Recommended Posts