goddis Posted February 4, 2022 Share Posted February 4, 2022 Merker at bilen har begynt å glippe litt ABS messig når jeg bremser på litt ujevnt underlag. Kan det være ABS sensor som begynner å bli ustabil? Når dette skjer og jeg får det litt mer enn en gang, så kommer det varsel på ABS og ESP som gått vekk etter få minutter. Noen tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted February 4, 2022 Share Posted February 4, 2022 Kan være slark i et hjullager Link to comment Share on other sites More sharing options...
goddis Posted February 4, 2022 Author Share Posted February 4, 2022 Noe jeg kan se på selv, eller bør jeg få et verksted til å ta en titt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted February 4, 2022 Share Posted February 4, 2022 Du kan jo jekke opp og kjenne om det er noe slark når du bender oppe og nede på hjula Link to comment Share on other sites More sharing options...
goddis Posted February 4, 2022 Author Share Posted February 4, 2022 Får se hva jeg får til. Takker 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts