Jump to content

Feilkode


A2011A2020

Recommended Posts

1 time siden, skrev A2011A2020:

Tusen takk for rask svar,Ford mondeo 2Tdci 2014 mk4,

Mener du 12B591C (1797830)? Har du noen tips for hvordan løsne sensoren? Pleier å være helvete å bytte

Den ja, Fordel å varme den først og prøve å lirke den frem og tilbake til den begynner å gå lettere. Kan knekke og dra med seg gjengene ut

Link to comment
Share on other sites

10 timer siden, skrev grcossie:

Den ja, Fordel å varme den først og prøve å lirke den frem og tilbake til den begynner å gå lettere. Kan knekke og dra med seg gjengene ut

Merkelig ,skulle sjekke og slette feilkode en gang til før jeg bestilte sensoren,feilkode P242a er borte og er erstattet med mange P244D feilkoder ( kjørte ca 10min før jeg sjekket),er d samme sensor som forårsaker d nye feilkode?

Link to comment
Share on other sites

På 14.7.2023 den 21.01, skrev grcossie:

Vanskelig å si, du bør kjøre datalogg visst du har mulighet, og se hvilken temp du har på de ulike sensorene. Evt prøve å slette kam minne og se hva som skjer da

Tusen TAKK for hjelpen ❤️,d var riktig del du skrev, skiftet og feilkode er slettet

P244d viste seg å være varm bil(kjørte ca 10min) ,etter at bilen sto i noen timer var d P242a igjen

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 timer siden, skrev A2011A2020:

Tusen TAKK for hjelpen ❤️,d var riktig del du skrev, skiftet og feilkode er slettet

P244d viste seg å være varm bil(kjørte ca 10min) ,etter at bilen sto i noen timer var d P242a igjen

Bare hyggelig å hjelpe når man kan 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...