Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som har lydklipp erfaring med eksosmerke (resonert) til fiesta 180 ecoboost som faktisk har en dyp og fin lyd? ikke noe milltek eller sånn skit. 

Tenkte litt på denne https://www.laird-performance.co.uk/outlaw---yakuza-catback-exhaust-resonated-4257-p.asp med 1 eksostupp da ALLE fiesta'r har dobbel stuss, eller denne med diesel stuss https://www.laird-performance.co.uk/outlaw---wrc-style-catback-exhaust-resonated-3538-p.asp. noen med erfaringer? 

• Like 1
Posted

Fiesta ST og lyd har jeg lite erfaring med da de fleste ST er kun å se parkert på utstilling. Men skulle tro jeg selv hadde skrevet innlegget. 
Har alltid lurt på hvorfor ingen kjører stort enkelt rør som i Rallycross og WRC tidlig 10tallet? 2017 så ble det senterrør og DTMdiffuser så ble lite å se av eksosen.

Min Mk7 historie er kun TDCI, men blir det noen gang Mk7 med litt ekstra så blir det et rør.
Kjente det nappet litt da det kjørte en oppskremt Polo TDI på Vålertreffet Del 1.  Mk7 har potensiale.

Har ikke fulgt med WRC siden 2016 så den WRCstyle/dieselstuss er ikke noe jeg husker fra WRC, men ja hvorfor ikke?

Finne "lydprøver" på youtube er helt håpløst så du får ta deg en tur på et utstillingtreff så kanskje du får høre noen som ruser litt på vei ut etter at utstillingen er over?

Ellers så har du Fredrik Halvorsen i Porsgrunn om du vil ha skreddersøm. 
Han har bygd og hatt noen heftige Ford opp gjennom årene.

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1).

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025

FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025

Posted

Tok ikke lange tiden før denne dukket opp i tubestrømmen etter forrige innlegget.

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1).

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025

FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025