and Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago https://www.gd.no/sommerens-vakreste-eventyr-cars-bikes-coffe-cruise-night-pa-lillehammer Cruise Night: Fra kl. 19.00 åpnes den gamle raggerunden i Lillehammer opp for entusiastkjøretøy. Opp Nymosvingen og over Lilletorget. Runden blir åpen fram til kl. 22.00. Det vil bli cruiseguider ved Pannekakehuset, slik at det er kun entusiast kjøretøy som kommer igjennom. Spennende! Kjøre i sporene av gamle dager. Sist jeg var her i 2019 under Motorkonvoien skulle man tro det var midt i plandemien et år i forkant. Historien om kjørekåt mann fra Oslo i Econoline møter et par i en død by på (fyll inn) side av Mjøsa kan du lese om Her. Dette er samme helgen som Mjøsmarkedet så hvorfor ikke lørdagen i steden? Jeg rekker ikke opp på en fredag, og alle i nabolaget stempler vel heller ikke ut kl 16? Kjøre en historisk runde i en bilstengt by det er sånn som jeg liker, men jeg har ikke ferie den fredagen. Hva med deg? 1 FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025 FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1). FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025 FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025
Recommended Posts