Jump to content

hva må gjøres?


Guest Hooligan

Recommended Posts

Guest Hooligan

Jeg har nettopp skiftet dører på bilen min fordi det var i hjelrustet. Og to av dørene hadde ikke lister, det er en sierra. Kan jeg sparkle igjen eller sveise igjen de hullene under listene? TAkker for alle svar

Link to comment
Share on other sites

Guest Tracid

Det er beste er nok å sveise de igjen, men har du ikke tilgang på sveis funker det nok å sparkle også. Pass bare på å få lakka over all sparkelen før den trekker vann. Ser det er mange som kjører rundt med bare sparkel lenge for så å lakke over...det er ikke bra!

 

:)

Link to comment
Share on other sites

som tracid sier så er det beste å sveise. hvis du ikke har tilgang eller mulighet for å sveise kan du sparkle ja. men da må du banke inn hullene litt slik at det blir et tynt lag sparkel der. hvis du ikke gjør dette vil sparkelen sprekke fordi den ikke har noe feste. bruk langhåret glassfiber sparkel først ,så en finere for å jevne og få en fin overflate.deretter kan du grunne og fullersprøyte. for til slutt å lakke

Link to comment
Share on other sites

Guest pzycho

SVEIS det!! ikke bare sparkle rett over.. det gjorde jeg på min.. (ja jeg banka inn og rispa ***** opp i stål for at sparkelen SKULLE henge.. ) men etter litt dørsmelling og slikt, begynte det og briste rundt..og den lille biten datt av..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...