gunnvald kleveland Posted yesterday at 03:08 PM Posted yesterday at 03:08 PM (edited) Hei Søker info om hurtig koblingen på tankarmaturet mondeo stv 2008 2.0 Tdci AZBA. Returen er grei , den har en hylse med klips som låses i hun koblingen i armaturet Min feed uttak har samme form men mangler låseklips som på retur , eg kjøpte ny slange hos Ford men det var ingen klips som fulgte med , og Ford sier låseklips må trolig være fra tank armatur produsenten som orginalt er Vdo/Siemens . Min etterforskning så langt uten å vite hva eg leter etter har gitt 3 potensielle løsninger , en plast klips som trykkes ned og låser , eller en klips lik som på retur der den tres på slangestussen , eller en hesteskoformet som trykkes ned og låser (det var det ikke) Feed slangen første bilde , alt klips andre og tredje bilde . Siden hverken Ford eller andre har info eller artikkelnummer håper eg andre kan identifisere hvilken eg trenger . På bildet av tankarmaturet viser begge koblinger samme type hun kobling . Edited yesterday at 03:10 PM by gunnvald kleveland
grcossie Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago Hei, dette er klips som står i armatur, når man tar av slangen, skal klipset stå igjen i armatur. Man trykker slange inn, holder igjen på klipset og drar ut 2
gunnvald kleveland Posted 11 hours ago Author Posted 11 hours ago (edited) Kjempefint , neste spørsmål blir hvor eg finner disse korrekte, men viser att eg tenkte korrekt att klipset var lik konstruksjon som på retur . Mitt bilde viser en ford type men den har kun 2 klips , eg tenker det må være 3 klips på den eg søker . bestillte et samlesett på amazon , håper nr 1 tredje rekke erkorrekt Edited 11 hours ago by gunnvald kleveland
grcossie Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Er tykkere rør på tilførsel, det ene klipset du har bilde av der, er e annen type klips. Du får ikke kjøpt disse løst hos Ford, følger med på armatur 1
gunnvald kleveland Posted 11 hours ago Author Posted 11 hours ago Frustrende att det er mangelvare på en 20 år gammel bil , og aliexpress og Temu er blitt en redning for oss men det er en jungel og man må eksakt vite hva man skal ha
Recommended Posts